Mój cashback

  • Popularne
    w cashback

  • Marki
    z cashback

  • Jak korzystać
    z cashback?

Faq

Jak długo będę czekał na rozliczenie transakcji z serwisów podróżniczych?

W przypadku serwisów travelowych (rezerwacji hoteli, wycieczek, biletów lotniczych itp.) czas oczekiwania na zatwierdzenie zwrotu środków wynosi 90 dni, licząc od dnia zrealizowania rezerwacji / pobytu.

Czym jest cashback?

Cashback to zwrot części pieniędzy wydanych przez Ciebie w sklepie internetowym, którego wysokość określona jest przez daną markę (zwykle 2-15% wartości zakupu). Naliczamy go automatycznie i trafia on na Twoje konto w goodie, gdy dostaniemy potwierdzenie od danego sklepu, że zakup faktycznie się odbył i nie został zwrócony.

Jak dokonać zakupu, aby zwrot naliczył się poprawnie?

To proste. Wystarczy że do sklepu internetowego, którego ofertą jesteś zainteresowany, przejdziesz przez goodie, klikając w „Przejdź do sklepu” przy ofercie danej marki. Sklepy biorące udział w programie cashback są oznaczone w goodie specjalnym symbolem. Pamiętaj też, że musisz być zalogowany. Gdy już znajdziesz się na stronie sklepu, zrób zakupy, a my po ich zakończeniu będziemy wiedzieli, że należy naliczyć Ci cashback. Staraj się jednak nie odwlekać zakupu po przejściu z goodie do sklepu i nie wchodź w międzyczasie na inne strony, tak byśmy nie zgubili Twoich śladów. Dla poprawnego działania konieczne jest też wyłączenie dodatków blokujących reklamy, takich jak AdBlock Plus czy uBlock Origin.

Kiedy cashback pojawi się na moim koncie i co to są statusy transakcji?

Twój cashback ze statusem „Oczekujący” oznacza, że zwrot pojawi się na Twoim koncie średnio w ciągu dnia roboczego od dokonania zakupu (a zwykle wystarczy nam kilka minut). Cashback musi osiągnąć status "Zatwierdzony", aby można go było wypłacić. Dokładamy wszelkich starań, żeby status ten osiągany był jak najszybciej. W związku z koniecznością zaangażowania w proces partnerów, średnio trwa to jednak 30 dni, a maksymalnie 90 dni. Prócz tych dwóch statusów, możesz spotkać się jeszcze ze statusem „Wypłacony”. Ten komunikat będzie dotyczył transakcji, z których cashback już przelałeś na swoje konto bankowe. Może pojawić się także status „Odrzucony” dla transakcji, które z jakiegoś powodu nie zostały zatwierdzone. W ostatnim przypadku zachęcamy Cię do skorzystania z formularza reklamacyjnego, tak byśmy razem mogli ponownie przeanalizować daną transakcję.

Jakie warunki muszę spełnić, żeby transakcja została zatwierdzona?

Aby transakcja została zatwierdzona powinna spełnić wszystkie warunki: w chwili dokonania zakupy powinieneś być zalogowany w goodie i wejść na stronę partnera bezpośrednio przez przycisk „Przejdź do sklepu”. Towar nie może zostać zwrócony do sklepu ani zareklamowany. Jeśli podczas zakupów korzystasz z kodów rabatowych lub zniżek, muszą one pochodzić wyłącznie z platformy goodie (a nie innych stron kuponowych). W czasie zakupów nie korzystaj z aplikacji sklepów, nie otwieraj innych stron internetowych ani nie klikaj w reklamy, ponieważ może to spowodować przerwanie ścieżki zakupowej.

Dlaczego moja transakcja jest wciąż oczekująca?

Transakcja nadal ma taki status, ponieważ sklep nie zweryfikował jeszcze Twojej transakcji pod względem poprawności. Czas oczekiwania na zatwierdzenie zwrotu środków jest różny i zależy głównie od czasu, jaki sklep daje na zwrot zakupionego towaru. Waha się on w przedziale od 7 do 90 dni, średnio jest to 30 dni.

Dlaczego moja transakcja została odrzucona?

Twoja transakcja została odrzucona, ponieważ mogły nie zostać spełnione wszystkie warunki otrzymania zwrotu lub zakup został dokonany w sposób nieprawidłowy. Najczęstsze przyczyny to niezalogowanie się do goodie lub nie przejście bezpośrednio z goodie do sklepu tuż przed samym zakupem.

Dlaczego nie widzę mojej transakcji w goodie?

Wszystkie transakcje pojawiają się w naszym portalu średnio w ciągu dnia roboczego od ich dokonania. Jeżeli transakcja nie pojawiła się w tym czasie, należy skorzystać z formularza reklamacyjnego.

Dlaczego kwota zwrotu jest inna, niż się spodziewałem?

Wartości cashback zwykle są naliczane od wartości netto zamówienia bez kosztów przesyłki. Dodatkowo w momencie użycia kart podarunkowych lub kodów rabatowych wyświetlana wartość zakupu jest pomniejszona zgodnie z użytym rabatem.

Jak długo muszę czekać na rozpatrzenie mojej reklamacji?

Proces reklamacji w goodie przebiega dwuetapowo. 1. Najpierw sprawdzamy, czy Twoja transakcja przebiegła poprawnie. a. Jeśli transakcja spełniła warunki goodie, pojawi się w zakładce „Oczekujące”. b. Jeśli transakcja nie przebiegła zgodnie z warunkami goodie, odrzucimy Twoją reklamację, o czym poinformujemy Cię w ciągu 48 godzin. 2. Następnie transakcja jest sprawdzana przez partnera, czyli sklep, w którym dokonałeś zakupu. Czas oczekiwania na potwierdzenie transakcji i zatwierdzenie zwrotu środków zależy od terminu, jaki partner daje na zwrot zakupionego towaru. Średnio wynosi 30 dni, w sklepach odzieżowych nawet 90 dni. Dopiero gdy partner potwierdzi prawidłowość transakcji, transakcja zmieni status na „Zatwierdzony”.

Czy mogę połączyć cashback z kodami rabatowymi?

Tak, z zastrzeżeniem że cashback w naszej aplikacji i na stronie www łączy się z kodami rabatowymi i zniżkami znalezionymi wyłącznie na goodie.

Jak mogę wypłacić pieniądze dzięki programowi cashback?

Jeśli zebrany przez Ciebie cashback, mający status „Zatwierdzony”, osiągnie poziom 20 zł, możesz przelać go na dowolne, wskazane przez Ciebie polskie konto bankowe. Przelew zajmuje zwykle nie więcej niż 2 dni robocze.

Dlaczego jeszcze nie otrzymałem mojej wypłaty na konto?

Zwykle wypłaty są realizowane w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli wypłata nie dotarła do Ciebie, a środków nie ma na Twoim koncie cashback, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Czy muszę rozliczyć się podatkowo z otrzymanego zwrotu?

Nie, cashback do 2000 zł przy jednorazowej wypłacie nie podlega opodatkowaniu.

Dlaczego muszę potwierdzić zmianę numeru konta?

W celu zwiększenia bezpieczeństwa wypłat i aby zapobiec przelaniu Twoich środków na konto innej osoby wymagamy potwierdzenia, że zmiana danych została zlecona przez właściwą osobę.

Dlaczego nie mogę ponownie zareklamować mojej transakcji?

Każda transakcja może zostać zareklamowana 2 razy.

Gdzie znaleźć numer zamówienia Allegro?

Numerem zamówienia jest identyfikator płatności. Możesz go znaleźć w emailu potwierdzającym otrzymanie płatności przez sprzedającego lub w szczegółach zamówienia na stronie Allegro.