Cashback - najczęściej zadawane pytania

Jak działają Zwroty za zakupy?

Zwroty za zakupy (tzw. cashback) to sposób, by odzyskać część pieniędzy wydanych na zakupy przez internet. Wystarczy, że za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej lub strony internetowej przejdziesz do sklepu i zrobisz zakupy online, a sklep może zwrócić Ci nawet do 25% ich wartości. W programie bierze udział blisko 800 popularnych marek, w tym m.in. booking.com, eobuwie.pl, Empik, Media Markt, Media Expert i wiele innych.

Dlaczego warto korzystać?

Dzięki zwrotom za zakupy możesz oszczędzasz pieniądze, nawet do 25% wartości zakupów. Możliwość otrzymania dodatkowego zwrotu powoduje, że zakupy przez internet jeszcze bardziej się opłacają. Pamiętaj o tej opcji przy każdej transakcji - na Twoim koncie regularnie mogą pojawiać się kolejne oszczędności.

W jaki sposób skorzystać ze Zwrotów za zakupy?

Zaloguj się do swojego konta za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony, a następnie przejdź do Zwrotów za zakupy. Wybierz interesującą Cię ofertę i kliknij w kafelek. Potem wystarczy już tylko wybrać opcję Przejdź do sklepu i zrobić zakupy (nie zwlekaj z dodaniem przedmiotów do koszyka i zapłatą, by mieć pewność, że zwrot poprawnie się naliczy). Transakcja zostanie zarejestrowana w Twoim profilu do 3 dni roboczych.

Jak dokonać zakupu, aby zwrot naliczył się poprawnie?

To proste! Wystarczy, że najpierw wybierzesz ofertę w aplikacji mobilnej lub na stronie i skorzystasz z linka do sklepu internetowego. Gdy już znajdziesz się na stronie sklepu, zrób zakupy od razu i zapłać. Aby zwrot został naliczony prawidłowo, warto pamiętać o kilku zasadach: zanim zaczniesz zakupy wyczyść historię przeglądania oraz pliki cookie. Jeśli używasz wtyczek typu AdBlock, wyłącz je na czas zakupów. Mogą one spowodować, że Twoja transakcja nie zostanie zarejestrowana. Podczas zakupów nie otwieraj innych stron internetowych i nie dodawaj do koszyka produktów przed przejściem do sklepu. To ważne, by nie zakłócić ścieżki zakupowej. Jeśli transakcja nie zostanie zarejestrowana ze specjalnego linka, Twój zwrot może się nie naliczyć.

Dlaczego dostaję zwroty za zakupy?

Sklepy, które biorą udział w programie, zyskują więcej klientów. Dlatego są skłonne zapłacić prowizję za każdą dodatkową transakcję. Zwrot, który otrzymujesz, pochodzi właśnie z tej prowizji.

Czy oferty sklepów w zwrotach za zakupy są takie same jak przy zakupach bez zwrotu?

Tak. Zawsze trafiasz na dokładnie taką samą stronę sklepu co Klient, który nie korzysta ze zwrotów za zakupy. Dzięki rozpoczęciu zakupów od naszej aplikacji lub strony sklep wie, że zakupy zostały zrealizowane w ramach zwrotów za zakupy i powinien naliczyć Ci odpowiedni zwrot części wydatków.

Czy mogę łączyć zwroty z kodami rabatowymi?

Tak. Korzystanie z kodów rabatowych jest możliwe, jednak tylko w przypadku kodów znajdujących się na stronie www.goodie.pl. Korzystanie z kodów promocyjnych z innych miejsc/stron/aplikacji może spowodować, że zwrot się nie naliczy.

Jak mogę wypłacić zwroty?

Po uzbieraniu min. 21 zł zatwierdzonych środków możesz zlecić przelew, wybierając opcję "Odbierz".

Kiedy cashback pojawi się na moim koncie i co to są statusy transakcji?

Twój cashback ze statusem „Oczekujący” oznacza, że zwrot pojawi się na Twoim koncie średnio w ciągu dwóch dni roboczych od dokonania zakupu (a zwykle wystarczy nam kilka minut). Cashback musi osiągnąć status "Zatwierdzony", aby można go było wypłacić. Dokładamy wszelkich starań, żeby status ten osiągany był jak najszybciej. W związku z koniecznością zaangażowania w proces partnerów, średnio trwa to jednak 30 dni, a maksymalnie 90 dni. Prócz tych dwóch statusów, możesz spotkać się jeszcze ze statusem „Wypłacony”. Ten komunikat będzie dotyczył transakcji, z których cashback już przelałeś na swoje konto bankowe. Może pojawić się także status „Odrzucony” dla transakcji, które z jakiegoś powodu nie zostały zatwierdzone. W ostatnim przypadku zachęcamy Cię do skorzystania z formularza zgłoszeniowego, tak byśmy razem mogli ponownie przeanalizować daną transakcję.

Jakie warunki muszę spełnić, żeby transakcja została zatwierdzona?

Aby transakcja została zatwierdzona, powinna spełnić wszystkie warunki: w chwili dokonania zakupu powinieneś wejść na stronę partnera bezpośrednio przez przycisk „Przejdź do sklepu”. Towar nie może zostać zwrócony do sklepu ani zareklamowany. Jeśli podczas zakupów korzystasz z kodów rabatowych lub zniżek, muszą one pochodzić wyłącznie z platformy goodie (a nie z innych stron kuponowych). W czasie zakupów nie korzystaj z aplikacji sklepów, nie otwieraj innych stron internetowych ani nie klikaj w reklamy, ponieważ może to spowodować przerwanie ścieżki zakupowej.

Dlaczego moja transakcja jest wciąż oczekująca?

Transakcja nadal ma taki status, ponieważ sklep nie zweryfikował jeszcze Twojej transakcji pod względem poprawności. Czas oczekiwania na zatwierdzenie zwrotu środków jest różny i zależy głównie od czasu, jaki sklep daje na zwrot zakupionego towaru. Waha się on w przedziale od 7 do 90 dni, średnio jest to 30 dni.

Dlaczego nie widzę mojej transakcji?

Wszystkie transakcje pojawiają się w średnio w ciągu dnia roboczego od ich dokonania, choć może to czasami zająć nawet do 3 dni roboczych. Jeżeli transakcja nie pojawiła się w tym czasie, należy skorzystać z formularza zgłoszeniowego.

Dlaczego kwota zwrotu jest inna, niż się spodziewałem?

Wartości zwrotu zwykle są naliczane od wartości netto zamówienia bez kosztów przesyłki. Dodatkowo w momencie użycia kart podarunkowych lub kodów rabatowych wyświetlana wartość zakupu jest pomniejszona zgodnie z użytym rabatem.

Jak długo muszę czekać na rozpatrzenie mojego zgłoszenia?

Proces rozpatrywania zgłoszeń przebiega dwuetapowo. 1. Najpierw sprawdzamy, czy Twoja transakcja przebiegła poprawnie. a. Jeśli transakcja spełniła warunki zwrotu, pojawi się w zakładce „Oczekujące”. b. Jeśli transakcja nie przebiegła zgodnie z warunkami zwrotu, odrzucimy Twoje zgłoszenie, o czym poinformujemy Cię w ciągu 48 godzin. 2. Następnie transakcja jest sprawdzana przez partnera, czyli sklep, w którym dokonałeś zakupu. Czas oczekiwania na potwierdzenie transakcji i zatwierdzenie zwrotu środków zależy od terminu, jaki partner daje na zwrot zakupionego towaru. Średnio wynosi 30 dni, w sklepach odzieżowych nawet 90 dni. Dopiero gdy partner potwierdzi prawidłowość transakcji, transakcja zmieni status na „Zatwierdzony”.

Dlaczego jeszcze nie otrzymałem mojej wypłaty na konto?

Zwykle wypłaty są realizowane w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli wypłata nie dotarła do Ciebie, a środków nie ma na Twoim koncie cashback, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Dlaczego nie mogę ponownie wysłać zgłoszenia do mojej transakcji?

Do każdej transakcji można wysłać 2 zgłoszenia..

Gdzie znaleźć numer zamówienia Allegro?

Numerem zamówienia jest identyfikator płatności. Możesz go znaleźć w emailu potwierdzającym otrzymanie płatności przez sprzedającego lub w szczegółach zamówienia na stronie Allegro.

Czy zgromadzone pieniądze mogę wykorzystać jak chcę?

Tak, zgromadzoną gotówkę możesz przelać na swoje konto bankowe po uzbieraniu co najmniej 21 zł zatwierdzonego zwrotu.

Jak długo będę czekał na rozliczenie transakcji z serwisów podróżniczych?

W przypadku serwisów travelowych (rezerwacji hoteli, wycieczek, biletów lotniczych itp.) czas oczekiwania na zatwierdzenie zwrotu środków wynosi 90 dni, licząc od dnia zrealizowania rezerwacji / pobytu.