Goodie: Przenieś swoje karty do aplikacji!

210

Logo Goodie
Przenieś swoje karty do aplikacji!

Ważna od 2018-12-18 do odwołania

Szczegóły promocji Goodie

Wszystkie karty lojalnościowe w jednym miejscu!

Przenieś plastikowe karty lojalnościowe z portfela do aplikacji. Dzięki temu możesz mieć je zawsze pod ręką w swoim smartfonie.

  1. Wejdź w zakładkę „Karty”, która znajduje się w dolnym menu.
  2. Naciśnij przycisk „Dodaj kartę”.
  3. Przenieś swoją kartę plastikową do goodie.
  4. Możesz skorzystać z opcji kart znanych marek wymienionych w goodie lub wprowadzić kartę spoza listy.

Jak to zrobić?

Wystarczy, że zeskanujesz aparatem fotograficznym kod kreskowy na odwrocie karty lojalnościowej lub wprowadzisz jej numer ręcznie. Zajmie Ci to tylko kilka sekund! Już przy kolejnych zakupach sprzedawca zeskanuje kod wprost z ekranu Twojego telefonu, a punkty i rabaty trafią na Twoje konto. Dodatkowo najczęściej używane przez Ciebie karty będą wyświetlać się na początku listy, co ułatwi Ci ich znalezienie przy kasie.

Przenieś swoje karty do aplikacji!
Aby dodać karty do aplikacji musisz być zalogowany

Wszystkie zniżki Goodie

Opinie o promocji Goodie

magdalena6048
Opublikowano2020-12-26, 18:26
Na 20 transakcji wchodzi może jedna jako "oczekująca". Pozostałe 19 jest do reklamacji z kwotami do zwrotu jako widełki. Reklamacje są nieskuteczne. Kwoty wiszą wiele miesięcy, a potem odrzucenie, bo sklep nie potwierdził. np. Kupmeble.pl już 3,5 miesiąca.
goodie
Opublikowano2020-12-28, 11:04
Witamy, potwierdzenie ze strony sklepu jest warunkiem koniecznym do przyznania zwrotu za zakupy online. Jeśli ma Pani wątpliwości co do naliczonej wartości cashback, prosimy o przesłanie szczegółów na adres kontakt@goodie.pl. Postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Zespół goodie.
Andzia121
Opublikowano2020-12-04, 20:50
Przyłączam się do opinii dario1973. Zakupów dokonuję przez aplikację a ze zwrotem jest problem. Co przwda na zapytanie odpowiadają ,że zatwierdzenie oczekujące na decyzję sklepu. No ale ile można czekać......
goodie
Opublikowano2020-12-07, 09:49
Witamy, każda marka ma inny okres czasu na zatwierdzenie środków. Jeżeli ten czas upłynął, a zwrot nie został naliczony, napisz proszę na kontakt@goodie.pl postaramy się pomóc :) Na odpowiedź reklamacyjną mamy 90 dni, ale z pewnością wrócimy z informacją zwrotną. Pozdrawiamy, Zespół goodie :)
dario1973
Opublikowano2020-10-19, 19:40
Wiem, że nie na temat, ale chcę ostrzec. Goodie ma w wielkim poważaniu zatwierdzanie transakcji, zwłaszcza takich gdzie trzeba wypłacić 30-40 zł. Reklamacje nie pomagają. Ostrzegam.
goodie
Opublikowano2020-10-20, 13:02
Prosimy, napisz do nas na kontakt@goodie.pl i poproś o wyjaśnienie odrzuconej reklamacji. Na pewno postaramy się pomóc :) Pozdrawiamy, Zespół goodie :)