Regulamin korzystania z Platformy goodie.pl przez użytkowników
obowiązujący od dnia 14 listopada 2023 r.
-
Postanowienia ogólne regulaminu
- Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) dotyczy zasad funkcjonowania i korzystania z platformy zniżkowej “goodie” przez jej Użytkowników.
- Administratorem platformy zniżkowej “goodie” jest spółka Millennium Goodie Sp. z o.o. (zwana dalej: „Usługodawcą”) z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000111389, nr NIP: 5251574764, kapitał: 500.000,00 zł.
-
Definicje
- Aplikacja– aplikacja mobilna „goodie”, możliwa do pobrania w oficjalnych sklepach internetowych Google Play, AppStore i AppGallery, będąca elementem Platformy,
- Bank – Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie
- Hasło– poufny, ustalony przez Użytkownika ciąg znaków, który umożliwia logowanie do Konta,
- Konto– indywidualne konto Użytkownika na Platformie,
- Kupon– kupon lub bon zniżkowy, kod rabatowy, los, bilet lub dokument, plik lub informacja w innej formie, w tym elektronicznej, uprawniający Użytkownika do skorzystania z korzyści (tj. oferty Partnera korzystniejszej niż w przypadku Okazji nie zawierającej Kuponu) wskazanej w Okazji, na zasadach w niej określonych, jeżeli Okazja taki Kupon zawiera i umożliwia pobranie na Platformie,
- Link / Kod polecający– indywidualny link lub kod składający się z ciągu znaków lub cyfr, umieszczony przez Usługodawcę w Koncie w zakładce „Polecaj i Zarabiaj”, za pomocą którego Użytkownik jest identyfikowany w Programie Poleceń „Polecaj i Zarabiaj”.
- Okazja– informacja handlowa lub marketingowa dotycząca Partnera, kierowana do Użytkownika i zawierająca informacje, o których mowa w § 3 ust. 3; Okazja może zawierać Kupon,
- Okazja Cashback– forma Okazji zawierająca dodatkowo informacje o możliwych do uzyskania przez Użytkownika Punktach Cashback, przy czym mogą one być wskazane jako procent od dokonanej transakcji lub stała kwota niezależna od wartości transakcji,
- Osoba zapraszająca– osoba fizyczna będąca Użytkownikiem i uczestnikiem Programu Cashback, która bierze czynny udział w Programie Poleceń „Polecaj i Zarabiaj”, polegającym na poleceniu Programu Cashback, skutkującym zrealizowaniem przez Osobę zaproszoną co najmniej jednej Transakcji Cashback rozumianej jako pierwsza transakcja skutkująca naliczeniem Punktów Cashback dla Osoby zaproszonej, 10. Osoba zaproszona– osoba fizyczna, która otrzymała od Osoby zapraszającej Link lub Kod polecający oraz nie zostały jej nigdy naliczone Punkty Cashback zgodnie z § 5 Regulaminu,
- Osoba zaproszona– osoba fizyczna, która otrzymała od Osoby zapraszającej Link lub Kod polecający oraz nie zostały jej nigdy naliczone Punkty Cashback zgodnie z § 5 Regulaminu,
- Partner– podmiot prowadzący działalność gospodarczą, w tym poprzez Internet, punkty handlowe lub usługowe, jak również placówki franczyzowe lub współpracujące, którego dotyczą Okazje prezentowane na Platformie przez Usługodawcę,
- Platforma– internetowa platforma promocyjna Usługodawcy, umożliwiająca Użytkownikom korzystanie z usług określonych w § 3 ust. 3, dostępna poprzez stronę internetową www.goodie.pl oraz w postaci aplikacji mobilnej “goodie” możliwej do pobrania w oficjalnych sklepach internetowych Google Play, AppStore i AppGallery,
- Program Cashback– działania i rozwiązania promocyjne, podejmowane przez Usługodawcę we współpracy z Partnerami w systemie sprzedaży premiowej lub wyłącznie przez Usługodawcę w ramach realizowania Programu Poleceń „Polecaj i Zarabiaj”, polegające na umożliwieniu Użytkownikowi zbierania Punktów Cashback w związku z nabyciem określonych towarów lub usług, jak również w związku z uczestnictwem Użytkownika w Programie Poleceń „Polecaj i Zarabiaj” lub w związku z realizowaniem innej akcji promocyjnej, i na wymienianiu zebranych Punktów Cashback przez Usługodawcę na środki pieniężne na zasadach określonych w Regulaminie,
- Program poleceń „Polecaj i zarabiaj” – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na nagradzaniu Osób zapraszających oraz Osób zaproszonych, które poprzez udostępnienie Linku lub Kodu polecającego doprowadzili do zrealizowania przez Osobę zaproszoną co najmniej jednej Transakcji Cashback rozumianej jako pierwsza transakcja skutkująca naliczeniem Punktów Cashback dla Osoby zaproszonej. Szczegółowe zasady działania programu regulują postanowienia § 7 Regulaminu.
- Punkty Cashback– podlegające wymianie na polskie złote (PLN) punkty rozliczeniowe (premie) przyznawane Użytkownikowi przez Usługodawcę w ramach Programu Cashback, wskutek zakupienia przez Użytkownika towarów lub usług określonych w Okazji Cashback i na warunkach w niej określonych, w sklepie internetowym Partnera, którego dotyczy dana Okazja Cashback oraz punkty rozliczeniowe przyznawane przez Usługodawcę w ramach Programu Poleceń „Polecaj i Zarabiaj” lub w ramach innej akcji promocyjnej,
- Transakcja Cashback– transakcja kupna towarów lub usług Partnera dokonana przez Użytkownika w sposób określony w § 5 ust. 4 lub w ramach usługi Zwroty za zakupy, wskutek której Użytkownikowi w jego Koncie są naliczane Punkty Cashback.
- Użytkownik– osoba fizyczna posiadająca ukończone 18 lat oraz pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Platformy jako konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego tj. osoba dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Urządzenie– urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne (np. komputer, telefon, tablet, inne urządzenie mobilne) wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w tym systemem operacyjnym , tj. co najmniej Windows 7 Service Pack 1 (6.1.7601), Mac OS X 10.6 Snow Leopard, Android – 5.0 / SDK 21, iOS – wersja 14.0, minimalna rozdzielczość 1080 x 1920 px, lub najnowszą wersją jednej z przeglądarek internetowych (minimalnie Edge – 113.0.1774.50, Mozilla Firefox – 114.0, Google Chrome 14.0.5735.106/110, Safari 16.5, Opera 99.0.4788.47) oraz z dostępem do sieci Internet, na którym Użytkownik korzysta z Platformy,
- Usługa Przechowywania Kart– usługa przechowywania w Aplikacji elektronicznych wersji kart lojalnościowych, dotyczących innych programów lojalnościowych niż programy lojalnościowe Usługodawcy,
- Wtyczka– dodatkowe rozszerzenie, będące elementem Platformy, instalowane w przeglądarkach Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge, umożliwiające wykonywanie Transakcji Cashback;
- Zweryfikowany Użytkownik– Użytkownik, którego adres e-mail podany w procesie rejestracji został zweryfikowany przez Usługodawcę.
- Zwroty za zakupy– usługa świadczona przez Usługodawcę we współpracy z Bankiem dla klientów Banku, polegająca na umożliwieniu im na podstawie odrębnych zgód udziału w Programie Cashback poprzez bankowość elektroniczną Banku.
-
Warunki korzystania z platformy i zasady funkcjonowania
- Usługodawca nie pobiera od Użytkownika opłat za korzystanie z Platformy.
- Do korzystania z Platformy niezbędne jest posiadanie Urządzenia i dostępu do Internetu, a w przypadku korzystania przez Użytkownika z Platformy w formie aplikacji mobilnej „goodie”, zainstalowanie tej aplikacji na Urządzeniu.
- Platforma umożliwia Użytkownikom:
- przeglądanie i otrzymywanie informacji o Okazjach, jak również oceniane i komentowanie Okazji, zawierających informacje o:
- promocjach dostępnych u Partnera,
- aktualnych wyprzedażach sezonowych,
- nowych kolekcjach oraz wydarzeniach związanych z marką Partnera,
- gazetkach promocyjnych, katalogach, ulotkach oraz innych podobnych publikacjach Partnera,
- ofertach dedykowanych,
- programach i kartach lojalnościowych,
- kartach podarunkowych,
- ofertach typu cashback, tj. dotyczących zwrotu części lub całości ceny lub wynagrodzenia zapłaconego przez Użytkownika w ramach transakcji dokonanej w trakcie korzystania z danej Okazji,
- pobieranie Kuponów,
- udział w konkursach, dostępnych poprzez Platformę,
- udział w programach lojalnościowych, dostępnych poprzez Platformę, w tym w szczególności rejestrowanie się do nich i korzystanie z kart lojalnościowych,
- przechowywanie elektronicznych wersji kart lojalnościowych dotyczących innych programów lojalnościowych niż Usługodawcy,
- tworzenie i wykorzystanie list zakupowych,
- udział w programach typu Program Cashback lub Program Poleceń „Polecaj i Zarabiaj”,
- korzystanie z podarunkowych kart przedpłaconych wydawanych przez Bank Millennium S.A.
- przeglądanie i otrzymywanie informacji o Okazjach, jak również oceniane i komentowanie Okazji, zawierających informacje o:
- Z uwagi na charakter prowadzonej przez Usługodawcę działalności, korzystanie przez Użytkownika z Platformy nieodłącznie wiąże się z:
- przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika przez Usługodawcę, w celu marketingu usług Usługodawcy i podmiotów trzecich, których dotyczą Okazje zamieszczone na Platformie lub których dotyczą usługi dostępne poprzez Platformę,
- przekazywaniem na Urządzenie informacji handlowych lub marketingowych poprzez pocztę elektroniczną Użytkownika, aplikację mobilną Platformy (np. powiadomienia widoczne na ekranie głównym) lub stronę internetową Platformy,
- uzyskiwaniem dostępu do informacji o lokalizacji Użytkownika na Urządzeniu,
- określeniem preferencji Użytkownika na podstawie przeglądanych przez niego Ofert, informacji o lokalizacji Urządzenia lub działań podejmowanych na Platformie, w celu jak najlepszego dopasowania Okazji lub usług, określonych w ust. 3, do oczekiwań Użytkownika,
- stosowaniem plików “cookies”.
- Informacje przesyłane przez Platformę do Użytkownika, mogą mieć charakter ogólny, tj. mogą być skierowane do wszystkich Użytkowników, jak również, w oparciu o działania opisane w ust. 4 pkt. 4), mogą mieć charakter spersonalizowany, tj. mogą być kierowane do wybranej grupy Użytkowników lub do konkretnego Użytkownika.
- Usługodawca świadczy na rzecz Użytkownika usługi oparte o lokalizację, tj. polegających na wyświetlaniu informacji o Okazjach dostępnych w pobliżu miejsca przebywania Użytkownika lub dostępnych w odwiedzanych sklepach i punktach usługowych, jak również o usługach, o których mowa w ust. 3. W tym celu niezbędne jest pobieranie informacji o lokalizacji Urządzenia. Użytkownik ma możliwość udostępnienia Platformie informacji o lokalizacji poprzez odpowiednie ustawienia Urządzenia. W przypadku braku udostepnienia ww. usługi Platforma nie będzie pobierała danych o lokalizacji Urządzenia. Użytkownik może w każdej chwili zablokować lub odblokować dostęp Platformie do usługi lokalizacyjnej poprzez zmianę ustawień w Urządzeniu.
- Warunki Okazji, w tym czas jej trwania oraz miejsce i czas realizacji oraz sposób i miejsce pobrania i realizacji Kuponu, jeżeli Okazja go zawiera, są określane w jej treści, chyba że Partner określi inaczej.
- Kupon może być imienny lub na okaziciela.
- Określone w Okazji usługi lub sprzedaż towarów na rzecz Użytkownika świadczy Partner, we własnym imieniu i na własny rachunek. W związku z tym Partner jest podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie usługi lub prawidłowe dostarczenie towaru, określonych w Okazji, w tym za realizację Kuponu, jeżeli Okazja go zawiera. Zakup towaru lub skorzystanie z usługi Partnera przez Użytkownika w sposób wskazany w treści Okazji są równoznaczne z zapoznaniem się przez Użytkownika z jej warunkami i ich zaakceptowaniem. Wynagrodzenie, koszty i inne opłaty związane ze skorzystaniem przez Użytkownika z Okazji, powinny być uiszczane przez Użytkownika na rzecz Partnera, w sposób przez niego określony.
- Usługodawca nie jest kupującym, sprzedającym, agentem, oferującym Okazje, pośrednikiem lub agentem turystycznym w rozumieniu ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2016.187 j.t.) lub stroną umowy, o której mowa w ust. 9. Usługodawca nie odpowiada za wywiązanie się przez Partnera lub Użytkownika z jakichkolwiek zobowiązań związanych ze skorzystaniem lub nieskorzystaniem przez Użytkownika z Okazji.
- Na Platformie publikowane są jedynie Okazje możliwe do realizacji na terytorium Polski i dla osób przebywających na terytorium Polski.
- Korzystanie z Platformy przez Użytkownika oznacza, że zapoznał się on z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
- Użytkownik i Usługodawca mogą porozumiewać się ze sobą:
- poprzez formularz kontaktowy dostępny na Platformie,
- poprzez e-mail, wysłany przez Użytkownika na adres kontakt@goodie.pl lub wysłany z tego adresu przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Użytkownika
- Usługodawca informuje, że nie zapewnia, aby publikowane na Platformie opinie lub oceny pochodziły od konsumentów, którzy używali danego produktu Partnera lub go nabyli lub korzystali z usługi Partnera.
-
Rejestracja i założenie konta
- Założenie Konta na Platformie jest dobrowolne i bezpłatne.
- Założenie Konta pozwala Użytkownikowi między innymi na:
- pobieranie wszystkich Kuponów z Platformy, z wyjątkiem zastrzeżonych dla określonych przez Usługodawcę grup Użytkowników,
- dodawanie ulubionych marek do obserwowanych, w celu szybkiego ich przeglądania i otrzymywania informacji o nowościach,
- zapisywanie Okazji na swoim Koncie,
- ocenianie i komentowanie Okazji,
- przystępowanie i udział w programach lojalnościowych dostępnych poprzez Platformę,
- przechowywanie elektronicznych wersji kart lojalnościowych dotyczących innych programów lojalnościowych niż Usługodawcy,
- udział w konkursach dostępnych poprzez Platformę
- korzystanie z programów typu Program Cashback lub Program poleceń „Polecaj i zarabiaj”
- korzystanie z przedpłaconych kart podarunkowych wydawanych przez Bank Millennium S.A.
- Usługodawca może udostępnić Użytkownikom posiadającym Konto inne funkcjonalności niż określone w § 4 ust. 2. O wprowadzeniu nowej funkcjonalności Usługodawca powiadomi Użytkowników na Platformie.
- W celu założenia Konta, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na Platformie. Osoby zarejestrowane za pośrednictwem Banku do usługi Zwroty za zakupy nie muszą zakładać Konta.
- Korzystanie z Platformy nie wymaga założenia Konta przez Użytkownika, jednakże jego brak może skutkować ograniczeniami w dostępności lub zakresie Okazji, Kuponów, funkcji Platformy lub usług poprzez nią dostępnych.
- Użytkownik może korzystać z Platformy:
- bez zakładania Konta,
- bez zakładania Konta, z możliwością otrzymywania newsletterów dotyczących Okazji lub usług oferowanych przez Goodie na swój adres e-mail,
- po założeniu Konta, z możliwością korzystania z wszystkich funkcjonalności Platformy, o których mowa w ust. 2 i 3, lub Kuponów, przy czym niektóre Okazje, Kupony lub usługi mogą być dostępne wyłącznie dla określonych przez Usługodawcę grup Użytkowników.
- W przypadku określonym w ust. 6 pkt. 2), Użytkownik powinien w formularzu rejestracyjnym dostępnym na Platformie wskazać swój adres e-mail.
- W przypadku określonym w ust. 6 pkt. 3), Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na Platformie, podając adres e-mail i Hasło. Jeżeli Usługodawca udostępni taką funkcjonalność, wypełnienie formularza rejestracyjnego może również nastąpić w sposób zautomatyzowany, tj. przy wykorzystaniu kont Użytkownika prowadzonych w serwisie „Google”, „Facebook”, „Apple” lub „Onet”. W takim przypadku założenie Konta odbywa się poprzez przekierowanie z Platformy na jeden ze wskazanych serwisów oraz przy wykorzystaniu danych identyfikacyjnych Użytkownika zawartych w tych serwisach.
- Adres e-mail podawany w przypadkach, o których mowa w ust. 6 pkt. 2) – 3), powinien być adresem ważnym i wykorzystywanym przez Użytkownika. W przypadku podania adresu osoby trzeciej lub tymczasowych adresów e-mail Usługodawca ma prawo wstrzymać wysyłkę newsletterów, uniemożliwić korzystanie z usług, określonych w § 3 ust. 3, zablokować lub usunąć Konto. Użytkownik może być również poproszony o ponowne uwierzytelnienie swojego Konta.
- Dane Użytkownika podane w przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt. 3), powinny być prawdziwe, kompletne i aktualne. Użytkownik powinien niezwłocznie dokonać aktualizacji danych w Koncie w przypadku ich zmiany.
- Prawidłowo przeprowadzona rejestracja skutkuje utworzeniem dla Użytkownika Konta na Platformie, które zostaje przypisane do adresu email wskazanego w formularzu rejestracyjnym.
- Usługodawca może odmówić założenia Konta. W przypadku odmowy Rejestracji, Użytkownikowi przysługuje prawo do reklamacji i żądania uzasadnienia odmowy.
-
Program Cashback
- Uczestnictwo w Programie Cashback wymaga posiadania Konta, chyba że Użytkownik korzysta z usługi Zwroty za zakupy.
- Za zakupienie przez Użytkownika towarów lub usług Partnera, określonych w Okazji Cashback i na warunkach w niej określonych, w sklepie internetowym tego Partnera, Usługodawca przyznaje Użytkownikowi Punkty Cashback, w liczbie określonej w Okazji Cashback.
- Informację o możliwych do uzyskania Punktach Cashback oraz wskazanie towarów lub usług Partnera, za nabycie których są one przyznawane, określa Usługodawca w treści Okazji Cashback.
- W celu uzyskania Punktów Cashback Użytkownik musi:
- być zalogowany na swoim Koncie na Platformie, a w przypadku usługi Zwroty za zakupy być zalogowany w bankowości elektronicznej Banku,
- mieć włączoną obsługę ciasteczek („cookies”) w przeglądarce internetowej, za pomocą której przegląda Okazję Cashback, z której chce skorzystać,
- wybrać Okazję Cashback, a następnie kliknąć w specjalny link dostępny w jej treści, co spowoduje automatyczne przekierowanie Użytkownika do sklepu internetowego Partnera,
- sfinalizować zakup, tj. złożyć zamówienie w sklepie internetowym Partnera, dotyczące nabycia towarów lub usług określonych w Okazji Cashback i na warunkach w niej określonych zgodnie z regulaminem tego sklepu internetowego, oraz dokonać zapłaty za złożone zamówienie.
- zweryfikować, czy Punkty Cashback naliczyły się automatycznie. W przypadku nienaliczenia Punktów Cashback, wypełnić formularz zgłoszeniowy podając dane transakcji, nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia zamówienia.
- Z uwagi na wykorzystywaną przez Usługodawcę technologię, w celu prawidłowego naliczenia Użytkownikowi Punktów Cashback, w czasie pomiędzy kliknięciem w link, o którym mowa w ust. 4 pkt. 3), a złożeniem zamówienia, Użytkownik nie może:
- korzystać z oprogramowania lub funkcjonalności uniemożliwiających śledzenie przekierowań po kliknięciu na link, chyba że odblokuje taką możliwość,
- korzystać z innych stron internetowych, w szczególności alternatywnych stron internetowych oferujących kupony, rabaty, zniżki i tym podobne oraz stron programów afiliacyjnych, z wyłączeniem stron umożliwiających dokonanie płatności za towar lub usługę zakupione w ramach Okazji Cashback,
- odświeżać strony internetowej sklepu internetowego Partnera, do której Użytkownik został przekierowany po dokonaniu czynności określonych w ust. 4 pkt. 3).
- W przypadku niespełnienia warunków określonych w ust. 5, pomimo zakupienia towarów lub usług określonych w Okazji Cashback, Punkty Cashback za ten zakup mogą nie zostać naliczone Użytkownikowi.
- Punkty Cashback są przyznawane pod warunkiem dokonania przez Użytkownika pełnej zapłaty za towary lub usługi. W przypadku, gdy w Okazji Cashback możliwe do uzyskania Punkty Cashback zostały wskazane w formie procentowej od dokonanej transakcji, podstawą do ich naliczenia jest cena netto za towary lub usługi kupowane przez Użytkownika w ramach Okazji Cashback (wartość netto zamówienia, o którym mowa w ust. 4. pkt. 4), bez kosztów dostawy, tj. cena pozostała po uwzględnieniu czynników wpływających na obniżenie ceny, np. zniżek, bonów, losów, promocji, w tym wynikających z programów lojalnościowych lub kwot zapłaconych przy użyciu kart podarunkowych.
- Punkty Cashback za zakupienie danych towarów lub usług określonych w Okazji Cashback, zapisywane są na Koncie, ze statusem „Oczekujący”, w terminie do sześciu dni roboczych od dnia sfinalizowania zakupu, zgodnie z ust. 4 pkt. 4).
- Punktom Cashback są nadawane statusy. Punkty Cashback przyznane za nabycie towaru lub usługi określonej w danej Okazji Cashback mają ten sam status. Użytkownik może sprawdzić liczbę Punktów Cashback i ich statusy na swoim Koncie. Przyznanie oraz status Punktów Cashback są uzależnione od otrzymania przez Usługodawcę od Partnera potwierdzenia prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback lub zweryfikowania przez Usługodawcę prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback, o ile Usługodawca może tego samodzielnie dokonać. Punkty Cashback mogą mieć następujące statusy:
- „Oczekujący” – w przypadku Punktów Cashback, w stosunku do których Partner nie potwierdził jeszcze Usługodawcy prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback,
- „Zatwierdzony”- w przypadku Punktów Cashback, w stosunku do których Partner potwierdził Usługodawcy prawidłowość zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback,
- „Odrzucony” – w przypadku Punktów Cashback, które otrzymały status Oczekujący, jednak Partner przekazał Usługodawcy informację o niespełnieniu przesłanek prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback, lub też w przypadku których Usługodawca stwierdził niespełnienie przesłanek prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback,
- „Wypłacony” – w przypadku Punktów Cashback, które zostały zamienione na polskie złote (PLN) i wypłacone zgodnie z ust. 11.
- Prawidłowość zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback jest rozumiana jako spełnienie przez Użytkownika warunków określonych w ust. 4 pkt. 4), ust. 5 i ust. 7 oraz niedokonanie przez niego następujących czynności, w okresie do 90 dni od dnia spełnienia warunków określonych w ust. 4 pkt.4), w stosunku do towarów lub usług nabytych w ramach Okazji Cashback:
- nieodebrania lub nieopłacenia zamówionego towaru lub usługi w przypadku wyboru płatności przy odbiorze,
- odstąpienia od umowy zakupu zawartej z Partnerem,
- zwrotu towaru zakupionego u Partnera,
- złożenia reklamacji dotyczącej towaru lub usługi zakupionych u Partnera.
- Na wniosek Użytkownika Punkty Cashback o statusie „Zatwierdzony” mogą zostać wymienione przez Usługodawcę na polskie złote (PLN) w stosunku 1 Punkt Cashback = 1 polski złoty (PLN).
- Wymiana, o której mowa w ust. 11, jest dokonywana w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia przez Użytkownika poprzez Platformę wniosku, o którym mowa w tym ustępie. Po dokonaniu wymiany, Usługodawca przelewa niezwłocznie kwotę wymiany na wskazany rachunek bankowy.
- Wymiana, o której mowa w ust. 11, jest możliwa pod warunkiem, że na Koncie zapisanych jest co najmniej 21 Punktów Cashback o statusie „Zatwierdzony” oraz, że wszystkie Punkty Cashback przeznaczone do wymiany zostały opłacone przez Partnera. W przypadku
nieopłacenia części Punktów Cashback przez Partnera wymianie podlegają wyłącznie te punkty, które zostały opłacone przez Partnera. - Wymiany Punktów Cashback na polskie złote może dokonać Zweryfikowany Użytkownik, a w przypadku usługi Zwroty za zakupy Użytkownik korzystający z bankowości elektronicznej Banku.
- Usługodawca jest uprawniony do odmowy naliczenia lub anulowania naliczonych Punktów Cashback, zmiany ich statusu lub też wstrzymania lub odmowy dokonania wymiany, o której mowa w ust. 11, w przypadku:
- uzasadnionego podejrzenia próby lub dokonania wyłudzenia, oszustwa, kradzieży lub przywłaszczenia, dokonanego wobec Usługodawcy, Partnera lub innego Użytkownika,
- uzasadnionego podejrzenia korzystania z Konta danego Użytkownika przez osoby trzecie lub naruszenia postanowień § 8,
- uzasadnionego podejrzenia przyznania lub możliwości przyznania Punktów Cashback za niedokonane w rzeczywistości przez Użytkownika nabycie towarów lub usług określonych w Okazji Cashback,
- uzasadnionego podejrzenia przyznania lub możliwości przyznania Punktów Cashback Użytkownikom innym niż Użytkownik, który dokonał czynności określonych w ust. 4,
- otrzymania przez Użytkownika zwrotu w całości lub części zapłaty za towar lub usługę, wskutek zaistnienia sytuacji określonych w ust. 10 pkt. 1)-4),
- dokonania nabycia towaru lub usługi Partnera z naruszeniem niniejszego Regulaminu, w szczególności § 5 ust. 4 – 5, regulaminu sklepu internetowego Partnera lub z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
- wykorzystywania kodów, o których mowa w ust. 23 w ramach prowadzonej przez Użytkownika działalności gospodarczej,
- podejmowania działań naruszających postanowienia Regulaminu, w szczególności § 7 ust. 9, § 9 ust. 2 – 4 oraz § 10 ust. 2.
- Jednorazowo Użytkownik może zlecić wypłatę na swoje konto bankowe maksymalnie 2000 polskich złotych (PLN). Zamiana Punktów Cashback na polskie złote (PLN) jest zwolniona z podatku dochodowego, z wyjątkiem sytuacji określonych prawem. Użytkownik może
zlecić kolejną wypłatę środków najwcześniej po 3 dniach od otrzymania środków z poprzedniej wypłaty. - Jednorazowo Użytkownik może dokonać transakcji, której wartość zwrotu nie przekroczy 2000 polskich złotych (PLN). W przypadku przekroczenia tej kwoty na koncie użytkownika pojawi się transakcja ze zwrotem nie większym niż wymieniona powyżej kwota, natomiast nadwyżka wartości Cashback przepadnie, co wynika z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., Nr 361).
- Użytkownik nie jest uprawniony do przenoszenia Punktów Cashback lub praw z nimi związanych na rzecz innych Użytkowników lub osób trzecich, jak również żądać wypłaty na rachunki osób innych niż Użytkownika.
- Punkty Cashback znajdujące się na Koncie wygasają:
- w przypadku Punktów Cashback o statusie „Zatwierdzony” – z upływem 12 miesięcy od dnia ostatniej Transakcji Cashback.
- w przypadku Punktów Cashback o statusie „Oczekujący” – z upływem 6 miesięcy od dnia ostatniej Transakcji Cashback , jeśli w tym czasie Partner nie potwierdzi Usługodawcy prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback, zgodnie z ust. 9 i 10,
- w przypadku Punktów Cashback o statusie „Oczekujący”, mających charakter nagrody za dołączenie do Programu Cashback bądź za udział w akcji promocyjnej, z upływem 30 dni od dnia ich przyznania, chyba że w regulaminie akcji promocyjnej lub w ofercie specjalnej, na podstawie których przyznano ww. Punkty Cashback, wskazano inny termin.
- Wypłata kwoty z zamiany Punktów Cashback na polskie złote (PLN) jest dokonywana w następujący sposób:
- w przypadku usługi Zwroty za zakupy – na rachunek w Banku,
- w pozostałych przypadkach – na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy prowadzony w polskich złotych przez bank znajdujący się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- Usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika w ramach Programu Cashback polegają na przyznaniu Użytkownikowi Punktów Cashback i umożliwieniu ich wymiany na środki pieniężne. W zakresie zamiaru lub realizacji umowy nabycia towarów lub
usług Partnera określonych w Okazji Cashback, zawieranej pomiędzy Partnerem a Użytkownikiem, odpowiednie zastosowanie mają § 3 ust. 9 i 10 Regulaminu. - W przypadku wypowiedzenia umowy, Użytkownik może złożyć wniosek o wymianę Punktów Cashback na polskie złote (PLN) najpóźniej w terminie roku od dnia rozwiązania umowy. Wymiana i wypłata kwoty z wymiany na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika jest dokonywana w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę takiego wniosku, o ile zostały spełnione warunki wymiany Punktów Cashback określone w § 5 ust. 13 i 15 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca może również przyznać Użytkownikowi Punkty Cashback w ramach akcji promocyjnej, realizowanej samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, w tym Bankiem, na zasadach określonych w regulaminie takiej akcji promocyjnej. W takim przypadku Usługodawca przekazuje nieodpłatnie Użytkownikowi kod w formie alfabetyczno-numerycznej, który Użytkownik powinien wpisać w Koncie w aplikacji mobilnej Goodie, w celu otrzymania określonej przez Usługodawcę ilości Punktów Cashback.
- Kod, o którym mowa w ust. 23 jest ważny przez 14 dni od dnia jego otrzymania przez Użytkownika, chyba że w regulaminie akcji promocyjnej zostanie wskazany inny okres ważności.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie urządzeń, na których Użytkownik realizuje kod, o którym mowa w ust. 23. Urządzenia te powinny spełniać wymogi i standardy określone w niniejszym Regulaminie, a także przewidziane dla sieci telekomunikacyjnej, w której są wykorzystywane i powinny być użytkowane zgodnie z zaleceniami producenta.
- od, o którym mowa w ust. 23 nie może być wykorzystywany w ramach prowadzonej przez Użytkownika działalności gospodarczej.
- Usługodawca nie wydaje duplikatów lub zamienników kodów, o których mowa w ust. 23.
- Wartość kodów, o których mowa w ust. 23, przekazanych Użytkownikowi przez Usługodawcę w ramach akcji promocyjnej, do wysokości 200 PLN korzysta ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
-
Usługa Zwroty za zakupy
- Usługa Zwroty za zakupy jest dostępna dla posiadaczy rachunku bankowego w Banku Millennium S.A. i nie dotyczy Użytkowników, którzy korzystają z Platformy bez pośrednictwa Banku. Z usługi można korzystać wyłącznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku, tj. Millenetu lub aplikacji mobilnej.
- Korzystanie z usługi Zwroty za zakupy wiąże się z przekazywaniem przez Usługodawcę do Banku informacji o aktywności Użytkownika na Platformie oraz statusie Punktów Cashback.
- Osoba będąca posiadaczem rachunku bankowego w Banku może korzystać z usługi Zwroty za zakupy, jeśli spełni łącznie następujące warunki:
- wyrazi zgodę na świadczenie przez Usługodawcę we współpracy z Bankiem usługi Zwroty za zakupy na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, oraz
- wyrazi zgodę na przekazywanie przez Bank do Usługodawcy informacji niezbędnych do realizacji dyspozycji wypłaty cashback na rachunek bankowy Użytkownika w Banku, a także informacji o dokonywanych przez Użytkownika płatnościach za zakupy towarów i usług w celu otrzymywania od Usługodawcy dodatkowych benefitów i ofert dopasowanych do preferencji zakupowych Użytkownika.
- Wyrażenie przez Użytkownika zgód, o których mowa w ust. 3 jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z usługi Zwroty za zakupy. Odwołanie którejkolwiek ze zgód skutkuje brakiem możliwości korzystania przez Użytkownika z tej usługi.
- Użytkownik korzystający z usługi Zwroty za zakupy będzie miał dostęp za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku, tj. Millenetu i aplikacji mobilnej do:
- informacji o saldzie i statusie Punktów Cashback,
- listy wybranych Okazji Cashback, które mogą być dostosowane do preferencji zakupowych Użytkownika,
- możliwości przejścia na Platformę w celu wyświetlenia pełnej listy Okazji Cashback.
- Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z usługi Zwroty za zakupy, odwołując wyrażone zgody bądź składając Usługodawcy lub Bankowi oświadczenie o rezygnacji z usługi.
- Rozwiązanie umowy o rachunek bankowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Bankiem skutkuje automatycznym rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi Zwroty za zakupy.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 6 i 7, Użytkownik może zwrócić się do Usługodawcy o wypłatę naliczonego cashback podając imię, nazwisko i numer rachunku bankowego, który był zarejestrowany w usłudze Zwroty za zakupy. Postanowienie § 5 ust. 22 stosuje się odpowiednio.
- W zakresie nie uregulowanym w niniejszym rozdziale mają zastosowanie zasady korzystania z Programu Cashback opisane w § 5 Regulaminu.
-
Usługa Programu Poleceń „Polecaj i zarabiaj”
- Program Poleceń „Polecaj i zarabiaj” ma na celu promowanie Programu Cashback przez obecnych Użytkowników uczestniczących w Programie Cashback.
- Program Poleceń „Polecaj i zarabiaj” jest dostępny wyłącznie dla Użytkowników uczestniczących w Programie Cashback i można korzystać z niego wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
- Osobą zaproszoną do wzięcia udziału w Programie Poleceń „Polecaj i zarabiaj” musi być osoba, której nie zostały nigdy naliczone Punkty Cashback zgodnie z § 5 Regulaminu. Konto Osoby zaproszonej oraz dane wykorzystywane do zarejestrowania się przez tą osobę na Platformie muszą być unikalne i niewykorzystane dotychczas do rejestracji na Platformie. Usługodawca ma prawo do weryfikowania unikalności danych Użytkownika na Platformie.
- W celu wzięcia udziału w Programie Poleceń „Polecaj i Zarabiaj” Osoba zapraszająca musi pobrać Link lub Kod polecający z zakładki „Polecaj i Zarabiaj” w Koncie na Platformie, który umożliwi zidentyfikowanie Użytkownika jako Osobę zapraszającą, a następnie udostępnić go Osobie zapraszanej.
- Osoba zaproszona może tylko raz skorzystać z udostępnionego Linku lub Kodu polecającego przez Osobę zapraszającą. Skorzystanie z Linku lub Kodu polecającego oznacza skuteczne wprowadzenie go na Platformie w przypadku Kodu polecającego i kliknięcie na link w przypadku Linka.
- Link lub Kod polecający traci swoją ważność w momencie dokonania jakiejkolwiek jego modyfikacji przez Osobę zapraszającą lub Osobę zaproszoną.
- Warunkiem uznania polecenia za skuteczne i wypłaty nagrody Osobie zapraszającej oraz Osobie zaproszonej jest łącznie spełnienie następujących warunków przez Osobę zaproszoną:
- założenie Konta, chyba że Osoba zaproszona już posiada Konto.
- dokonanie prawidłowej weryfikacji unikalnego numeru telefonu za pomocą kodu SMS przesłanego przez Usługodawcę, przy czym numer telefonu powinien być numerem ważnym i wykorzystywanym wyłącznie przez Użytkownika – Użytkownik nie może wykorzystywać numeru telefonu osoby trzeciej lub numeru tymczasowego; Użytkownik może być również poproszony o ponowną weryfikację numeru telefonu.
- dokonanie jednej lub więcej Transakcji Cashback o łącznej wartości zamówień w wysokości co najmniej 80 zł, przy czym:
- wartość netto ww. zamówień oznacza wartość bez kosztów dostawy i pozostałą po uwzględnieniu czynników wpływających na obniżenie ceny, np. zniżek, bonów, losów, promocji, w tym wynikających z programów lojalnościowych lub kwot zapłaconych przy użyciu kart podarunkowych;
- wszystkie ww. transakcje powinny być pierwszymi Transakcjami Cashback w Koncie Osoby zaproszonej (tj. skutkującymi po raz pierwszy naliczeniem w Koncie Osobie zaproszonej Punktów Cashback);
- ww. Transakcje Cashback powinny zostać dokonane w okresie 30 dni od dokonania weryfikacji numeru telefonu;
- ww. Transakcje Cashback powinny spełniać warunki opisane w § 5 Regulaminu.
- Nagrodą za skuteczne polecenie Programu Cashback jest naliczenie Osobie zapraszającej i Osobie zaproszonej Punktów Cashback w liczbie określonej przez Usługodawcę, w momencie weryfikacji numeru telefonu przez Osobę zaproszoną. W momencie dokonania prawidłowej weryfikacji numeru telefonu przez Osobę zaproszoną, Osoba zapraszająca i Osoba zaproszona otrzymają informację o liczbie punktów, która zostanie naliczona po spełnieniu przez Osobę zaproszoną warunku opisanego w ust. 7 pkt. 2 powyżej. Do czasu spełnienia warunku określonego w ust. 7 pkt. 3, przyznane punkty będą posiadać status „Oczekujący”. Po spełnieniu tego warunku ich status zostanie zmieniony na „Zatwierdzony”.
Osoba zapraszająca lub Osoba Zaproszona może znaleźć liczbę przyznanych jej Punktów Cashback w zakładce Polecaj i Zarabiaj na Platformie. - Osoba zapraszająca oraz Osoba zaproszona zobowiązują się do niewykonania działań określonych w katalogu poniżej:
- tworzenia aplikacji lub aplikacji mobilnych służących do wyłudzania lub uzyskania niezgodnie z treścią Regulaminu Kodów polecających, Linków, Punktów Cashback lub innych korzyści, jak również tworzenia grup na portalach społecznościowych, dotyczących wyłudzania lub uzyskania niezgodnie z treścią Regulaminu Punktów Cashback lub innych korzyści lub też udziału w takich grupach, a także wykorzystywania jej znaków towarowych Platformy w związku z powyższymi działaniami,
- wykonywanie wszelkich działań, które mogą zostać uznane za spam wykorzystywany w celu udostępniania Linku lub Kodu polecającego nieograniczonej liczbie osób trzecich, w szczególności wysyłania masowych wiadomości w mediach społecznościowych, grupach i forach dedykowanych sklepom Partnerów, jak również wykorzystywania reklamy kontekstowej lub kampanii mailingowych,
- tworzenia nowych Kont z wykorzystaniem własnego Linku lub Kodu polecającego w celu otrzymania nagrody, o której mowa w ust. 8,
- tworzenia wielu Kont na tym samym urządzeniu przez Osobę zapraszającą lub Osobę zaproszoną.
- Nagroda, o której mowa w ust. 8, będzie przyznawana tylko za Transakcje Cashback, które po podjęciu przez Osobę zaproszoną czynności określonych w § 5 ust. 4, pojawią się automatycznie na Koncie Osoby zaproszonej. W szczególności poprzez transakcje, o których mowa w zdaniu poprzednim nie będą rozumiane transakcje rozpatrzone w postępowaniu reklamacyjnym skutkujące ręcznym dodaniem Punktów Cashback do Konta Użytkownika przez Usługodawcę. W przypadku transakcji innych niż opisane w zdaniu pierwszym, nagroda nie zostanie naliczona żadnej ze stron.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie, stosuje się odpowiednio postanowienia § 5 odnoszące się do Programu Cashback.
-
Usługa Przechowywania Kart
- Korzystając z Usługi Przechowywania Kart, Użytkownik może przechowywać w Aplikacji elektroniczne wersje posiadanych przez siebie kart lojalnościowych w formie fizycznego nośnika, dotyczących innych programów lojalnościowych niż programy lojalnościowe Usługodawcy oraz wykorzystywać je do udziału w tych programach lojalnościowych.
- W celu skorzystania z Usługi Przechowywania Kart, Użytkownik powinien wprowadzić w Aplikacji dane dotyczące karty lojalnościowej w formie fizycznego nośnika, o której mowa w ust. 1, określone przez Usługodawcę w Aplikacji. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do skorzystania z Usługi Przechowywania Kart.
- Skorzystanie z Usługi Przechowywania Kart lub kart w niej przechowywanych, jest niezależne od udziału Użytkownika w programie lojalnościowym, którego dotyczy karta przechowywana w Usłudze Przechowywania Kart, co oznacza, że Użytkownik może wykorzystać kartę przechowywaną w tej usłudze, o ile jest uczestnikiem programu lojalnościowego, którego ta karta dotyczy. Usługodawca nie odpowiada za funkcjonowanie programu lojalnościowego, którego dotyczy karta przechowywana w Usłudze Przechowywania Kart, ani w niego nie ingeruje. Usługodawca nie odpowiada za wywiązanie się przez organizatora programu lojalnościowego lub Użytkownika lub inne osoby trzecie z jakichkolwiek zobowiązań związanych z udziałem w programie lojalnościowym innym niż Usługodawcy.
- Usługa Przechowywania Kart umożliwia wykorzystanie elektronicznych wersji kart, o których mowa w ust. 1, jedynie w przypadku programów lojalnościowych, w których do udziału w nich Użytkownik powinien podać dane określone w ust. 2. W szczególności w Usłudze Przechowywania Kart nie są zapisywane ani przechowywane punkty, bonusy, środki pieniężne, ani inne informacje dotyczące uczestniczenia Użytkownika w programie lojalnościowym.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Użytkownika lub innych osób za możliwość lub niemożliwość wykorzystania elektronicznej wersji karty lojalnościowej, o której mowa w ust. 1 z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.
- Usługodawca nie odpowiada za skutki wykorzystania lub niewykorzystania elektronicznej wersji karty przechowywanej w Usłudze Przechowywania Kart.
-
Prawa i obowiązki Użytkownika
- Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
- Jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto. Użytkownik posiadający Konto może jednocześnie dodatkowo korzystać z Platformy w ramach usługi Zwroty za zakupy.
- Nie jest dozwolone korzystanie z oprogramowania typu robot, spider, offlinereader czy innych aplikacji do przeszukiwania, zmiany lub odzyskiwania stron ani żadnych urządzeń, narzędzi czy procesów – zarówno automatycznych, jak i ręcznych – służących do odzyskiwania, indeksowania czy eksploracji danych z Platformy, technik „scrapingu” i innych podobnych technik, z wyjątkiem operatorów publicznych wyszukiwarek, którzy mogą korzystać z oprogramowania typu „spider” do kopiowania materiałów z Platformy wyłącznie w celu tworzenia publicznie dostępnych spisów materiałów i w zakresie niezbędnym do takiego działania (nie dotyczy to pamięci cache ani archiwum takich materiałów), przy czym zgoda taka może być cofnięta w każdej chwili.
- Użytkownik nie może:
- przekazywać Hasła i dostępu do Konta osobom trzecim lub podawać się za inne podmioty lub Użytkowników,
- korzystać z Platformy w celach innych niż osobiste i niekomercyjne,
- naruszać lub namawiać do naruszenia Regulaminu, powszechnie obowiązującego prawa lub dobrych obyczajów, zamieszczać wypowiedzi lub publikacji dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę, religię, płeć lub orientację seksualną, podważających dobre imię, renomę lub wizerunek innych Użytkowników, Usługodawcy, Banku Millennium S.A. lub Partnerów, zawierających wulgaryzmy, pogróżki, treści obsceniczne, erotyczne lub pornograficzne, zniesławiające, rasistowskie, obraźliwe lub nawołujące do nietolerancji, szerzenia nienawiści lub rasizmu lub ksenofobii,
- naruszać praw i dóbr osób trzecich, w tym praw autorskich, praw własności przemysłowej oraz do wizerunku, tajemnic handlowych i patentów,
- zbierać informacji o innych Użytkownikach, w tym ich danych osobowych,
- zamieszczać adresów stron internetowych lub odnośników do innych portali zniżkowych niż goodie.pl,
- zamieszczać treści nieprawdziwe lub bezprawne,
- podejmować działań lub prób działań, które mogą zakłócać funkcjonowanie Platformy, Konta, oprogramowania lub sprzętu Usługodawcy, Banku Millennium S.A., Użytkowników lub Partnerów (wysyłać lub zamieszczać wirusy komputerowe, konie trojańskie, złośliwe oprogramowanie lub jakichkolwiek inne szkodliwe materiały, które mogą przerywać albo zakłócać działanie oprogramowania lub sprzętu komputerowego, uszkodzić je albo w inny sposób przyczynić się do ich utraty, podejmować próby obejścia lub usunięcia zabezpieczeń programów komputerowych lub logowania się do Konta, do którego Użytkownik nie ma praw, itp.),
- wysyłać niechciane wiadomości lub materiały reklamowe do osób, które nie wyraziły na to zgody,
- podejmować próby wykorzystania lub wykorzystanie Platformy do uzyskania nieuprawnionych korzyści dla siebie lub dla osób innych niż Użytkownik.
- Użytkownik ponosi w stosunku do Usługodawcy, Banku Millennium S.A., Partnerów, innych Użytkowników lub osób trzecich pełną i wyłączną odpowiedzialność za swoje działania, w tym wszelkie przypadki naruszenia przez niego prawa lub postanowień Regulaminu oraz za treści i wypowiedzi zamieszczane przez niego na Platformie.
- O ile z warunków danej Okazji nie będzie wynikać inaczej, jeżeli Użytkownik otrzymał tę samą Okazję o identycznych parametrach i od tego samego Partnera jednocześnie poprzez stronę internetową Platformy i aplikację mobilną, wybranie takiej Okazji w którymkolwiek z powyższych kanałów, powoduje równoczesne wygaśnięcie drugiej i wiąże się z uzyskaniem dla Użytkownika jednokrotnego uprawnienia do Kuponu z tytułu skorzystania z takiej Okazji. Okazja wygasła w pozostałym kanale staje się wówczas nieaktywna i Kupon dla Użytkownika w związku z tą Okazją wystawioną w tym kanale nie jest należny.
- Użytkownik może w zamieszczanych przez siebie na Platformie wypowiedziach, zamieszczać informacje, o których mowa w § 3 ust. 3 pkt. 1), dotyczące innych podmiotów, przy czym:
- powinny one, w miarę możliwości, zawierać bezpośredni odnośnik (link) do takich informacji,
- nie mogą mieć charakteru reklamowego, tj. takiego z którego wynika, że Użytkownik reklamuje towary lub usługi własne albo podmiotów trzecich za wynagrodzeniem lub w celu osiągnięcia innej korzyści.
- Użytkownik wchodząc na inne strony internetowe za pośrednictwem Platformy zobowiązany jest każdorazowo zapoznać się z regulaminem obowiązującym na danych stronach internetowych oraz ze szczegółami świadczonych usług.
-
Prawa i obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Okazje prezentowane na Platformie były przedstawiane zgodnie z aktualną ofertą Partnera, jednakże Użytkownik powinien każdorazowo zweryfikować prawdziwość lub aktualność Okazji lub Kuponu z ofertą Partnera na jego stronie internetowej lub kontaktując się z Partnerem.
- Usługodawca ma możliwość zablokowania lub usunięcia Konta Użytkownika lub zablokowania możliwości skorzystania z niektórych usług Usługodawcy lub usunięcia przesłanych, publikowanych lub zamieszczonych przez Użytkownika na Platformie informacji, plików lub treści, w przypadkach:
- naruszania postanowień Regulaminu lub przepisów prawa,
- zagrożenia bezpieczeństwa Konta,
- podejmowania działań na szkodę innego Użytkownika, Partnera, Platformy, Usługodawcy lub Banku,
- po powzięciu przez Usługodawcę wiarygodnej informacji o podaniu przez Użytkownika w trakcie Rejestracji informacji niezgodnej z prawdą,
- korzystania przez Użytkownika z serwerów proxy w celu ukrywania adresów IP, celem zatuszowania korzystania z kilku Kont, stwarzania pozorów przebywania w innej lokalizacji lub zakłócania funkcjonowania Platformy,
- braku reakcji Użytkownika na upomnienia Usługodawcy.
- Działania określone w ust. 2 trwają do momentu ustania przyczyny jego zablokowania lub wyjaśnienia przez Usługodawcę czy Użytkownik naruszył postanowienia Regulaminu. Informacja o zablokowaniu Konta jest przesyłana Użytkownikowi na jego adres e-mail lub za pośrednictwem Banku dla Użytkowników korzystających z usługi Zwroty za zakupy.
- Usługodawca lub Bank Millennium S.A. nie ponosi odpowiedzialności za:
- udostępnienie Konta lub Hasła przez Użytkownika osobom trzecim,
- sposób i skutki wykorzystania przez Użytkownika informacji, Kuponów i Usług dostępnych na Platformie,
- niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Partnera, w tym za dostępność lub jakość towarów lub usług po stronie Partnera lub za realizację Kuponów,
- treści, informacje lub pliki zamieszczane przez Użytkowników, w tym za ich prawdziwość i aktualność,
- działania stron, serwisów lub infrastruktury płatniczej Partnerów,
- wadliwe działanie Platformy wywołane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników lub innych podmiotów,
- niezgodne z prawem wykorzystanie przez Użytkowników, w związku z korzystaniem z Platformy, jakiegokolwiek utworu, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, patentu lub jakichkolwiek innych praw własności intelektualnej,
- naruszenie przez Użytkowników przepisów prawa lub Regulaminu bądź za jakiekolwiek działania Użytkowników w związku z korzystaniem z Platformy, na podstawie których u innych Użytkowników, Partnerów lub osób trzecich wystąpiła jakakolwiek szkoda, majątkowa lub niemajątkowa lub zostałoby popełnione względem nich przestępstwo, co stanowiłoby podstawę do żądania odszkodowania, zadośćuczynienia lub jakichkolwiek innych roszczeń,
- ujawnienie treści, do których dostęp uzyskali inni Użytkownicy i osoby trzecie, a które zostały dobrowolnie ujawnione na Platformie przez Użytkownika,
- szkody poniesione przez Użytkownika na skutek korzystania z Platformy przy wykorzystaniu urządzenia pozbawionego ochrony antywirusowej, w tym w szczególności za sytuacje przechwycenia Hasła Użytkownika przez osoby lub podmioty trzecie. Użytkownik powinien stosować odpowiednie aplikacje, oprogramowania lub inne środki techniczne, w tym oprogramowania chroniące prywatność, hasła oraz antywirusowe, w celu bezpiecznego korzystania z Platformy,
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
- zamieszczenia, zmiany lub usunięcia dowolnej Okazji z Platformy, bez uprzedniego powiadomienia,
- czasowego zawieszenia lub zablokowania możliwości korzystania z Okazji lub Platformy lub niektórych jej usług lub treści lub wypowiedzi lub plików zamieszczonych przez Użytkownika w przypadku przeprowadzania napraw, prac modernizacyjnych, aktualizacji oraz regularnych konserwacji technicznych Platformy. Usługodawca przekazuje informację o terminach dokonywania napraw, modernizacji, aktualizacji lub regularnych konserwacji technicznych za pośrednictwem Platformy na 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia. W przypadku modernizacji, aktualizacji lub konserwacji powstałych z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, Usługodawca przekazuje informację o rozpoczęciu i zakończeniu prac nie później niż wraz z rozpoczęciem tych prac,
- przeglądania, edytowania, publikowania, odmawiania publikacji, usuwania oraz monitorowania wypowiedzi, treści i plików zamieszczanych przez Użytkownika na Platformie, pod kątem zgodności z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa.
-
Dane osobowe i ochrona prywatności
- Szczegółowe informacje dotyczące administratora, inspektora ochrony danych, zasad przetwarzania danych osobowych i realizacji praw dostępne są na stronie www.goodie.pl/ochrona-danych.
-
Prawa własności intelektualnej
- Niedozwolone jest przesyłanie, publikowanie i udostępnianie w inny sposób w ramach Platformy jakichkolwiek materiałów chronionych prawem własności intelektualnej, w tym prawem autorskim, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych lub znakiem towarowym, zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej lub innym prawem, bez wyraźnej zgody właściciela takich praw. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikające z jakiegokolwiek naruszenia przez niego prawa, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym lub innego prawa osoby trzeciej.
- Zamieszczając na Platformie jakiekolwiek wypowiedzi, treści lub pliki Użytkownik zaświadcza, że:
- jest ich twórcą dzieła w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych lub uprawnionym z prawa ochronnego na znak towarowy w rozumieniu ustawy Prawo własności przemysłowej, lub działa w jego imieniu,
- ma uprawnienia do ich przesyłania lub publikowania lub zamieszczania na Platformie, w szczególności przyznane jednoznacznie przez twórcę dzieła w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych lub uprawnionego z prawa ochronnego na znak towarowy lub osobę, której wizerunek jest uwidoczniany,
- ma wszelkie prawa niezbędne do przyznania licencji i praw, względem wyżej wymienionych treści lub plików,
- udostępnienie wyżej wymienionych wypowiedzi, treści lub plików przez Użytkownika nie narusza żadnych praw własności intelektualnej, znaków towarowych ani żadnych praw osób trzecich, w tym praw do wizerunku oraz praw do prywatności.
- Usługodawca posiada prawa licencyjne do logo “goodie” i Platformy. Utwory i znaki towarowe znajdujące się na Platformie, w tym materiały objęte prawem własności intelektualnej, o których mowa w ust. 1, stanowią własność Partnera lub Banku Millennium S.A. lub Usługodawcy. Żaden z utworów lub znaków towarowych znajdujących się na Platformie nie może być w całości ani w części powielany, rozpowszechniany, kopiowany, modyfikowany, publikowany, pobierany, wyświetlany, gdziekolwiek zamieszczany, odtwarzany lub transmitowany w żadnej formie ani za pośrednictwem żadnych środków, nie może być też sprzedawany, wypożyczany, odsprzedawany, użyczany w ramach licencji lub podlicencji, wykorzystywany do tworzenia utworów lub opracowań lub innych dzieł pochodnych bądź używany w jakikolwiek inny sposób bez pisemnej zgody Usługodawcy lub właściciela praw, chyba że takie działanie jest wyraźnie dozwolone w ramach prawa lub zgodne z niniejszym regulaminem.
- Zamieszczenie przez Użytkownika treści, wypowiedzi lub pliku na Platformie, jest równoznaczne z udzieleniem przez Użytkownika nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji i zgody na korzystanie z nich przez Usługodawcę na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt. 2) – publiczne wykonanie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
- dokonywanie przez Usługodawcę wszelkich opracowań, tłumaczeń i przeróbek, w tym w szczególności na łamach Platformy oraz wykorzystania w całości lub we fragmentach, wraz z prawem łączenia ich z innymi treściami;
- rozporządzenie i korzystanie z praw zależnych, w tym ich wykonywanie przez podmioty trzecie.
-
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące nieprawidłowego funkcjonowania Platformy lub nieprawidłowego sposobu świadczenia usług przez Usługodawcę powinny być składane przez Użytkownika w sposób określony w § 3 ust. 13 Regulaminu, z zastrzeżeniem ust. 2.
- Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dane umożliwiające identyfikację osoby dokonującej zgłoszenia reklamacyjnego, tj. co najmniej imię i nazwisko oraz adres e-mail zgłaszającego. Jeżeli dane zgłaszającego będą w tym zakresie wymagały uzupełnienia, Usługodawca zwróci się do zgłaszającego – o ile będzie to możliwe– o ich uzupełnienie. Usługodawca może również zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie reklamacji o inne informacje niezbędne dla jej rozpatrzenia.
- Usługodawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjne w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail podany w niej przez zgłaszającego reklamację lub z którego została wysłana reklamacja.
- W przypadku uznania reklamacji, Usługodawca niezwłocznie podejmuje działania w celu realizacji jej treści.
- Decyzja Usługodawcy w przedmiocie rozpatrywanej reklamacji nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Użytkownika do zwrócenia się o bezpłatną pomoc do Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Praw Konsumenta lub dochodzenia swoich roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
- Reklamacje dotyczące Okazji, Kuponu, towaru lub usługi nabytych u Partnera powinny być reklamowane bezpośrednio u tego Partnera oferującego towary lub usługi, którego dana reklamacja dotyczy.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
-
Zmiana regulaminu
- Usługodawca może dokonywać zmian Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
- wprowadzenie nowych lub zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu;
- zmiany lub pojawienie się nowych interpretacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa na skutek orzeczeń sadów albo decyzji, rekomendacji lub zaleceń organów władzy i administracji publicznej wpływających na usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu;
- dostosowanie usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu do warunków rynkowych wynikających z postępu technicznego i informatycznego;
- dostosowanie usług do zmian wprowadzanych w funkcjonującym u Usługodawcy lub w Banku Millennium S.A. systemie informatycznym lub na Platformie, wpływających na usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu;
- rozszerzenie, zmianę lub wycofanie funkcjonalności usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu, przy czym zmiana nastąpi w zakresie wynikającym z zaistniałej przyczyny.
- Zmienione warunki Regulaminu zostaną udostępnione Uczestnikom na Platformie na 3 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy stanowią inaczej. Usługodawca równocześnie poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu i jego udostępnieniu na Platformie, a w przypadku Użytkowników, o których mowa w § 4 ust. 6 pkt. 2) – 3), poprzez wysłanie zmienionego Regulaminu na adres e-mail Użytkownika, a w przypadku Użytkownika korzystającego z usługi Zwroty za zakupy – za pośrednictwem Banku.
- W przypadku, w którym Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym Usługodawcę drogą e-mailową w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu; tego rodzaju zawiadomienie jednoznaczne jest z wypowiedzeniem umowy zawartej z Usługodawcą ze skutkiem natychmiastowym. Do momentu doręczenia wypowiedzenia do Usługodawcy, Użytkownika takiego obowiązuje Regulamin w dotychczasowej treści.
- Usługodawca może dokonywać zmian Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
-
Rozwiązanie i odstąpienie od umowy
- Użytkownik może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy z Usługodawcą w terminie 14 dni od dnia założenia Konta. Dla odstąpienia niezbędne jest powiadomienie Usługodawcy o odstąpieniu w dowolnej formie pisemnej (list, e-mail, formularz na stronie www.goodie.pl), przy czym dla ważności oświadczenia o odstąpieniu, wystarczającym jest wysłanie go przed upływem 14 dni od zainstalowania aplikacji mobilnej “goodie” na urządzeniu mobilnym lub od założenia Konta. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Użytkownika, jest ona uważana za niezawartą. Usługodawca prześle Użytkownikowi niezwłocznie na jego adres e-mail potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu.
- Wycofanie zgód składanych przez Użytkownika w toku korzystania z Platformy, a wymaganych do korzystania z niej, jest równoznaczne z uniemożliwieniem świadczenia przez Usługodawcę usług, których zgoda dotyczy.
- Usunięcie Konta nie ma wpływu na uprawnienia wynikające z Okazji lub Kuponu, nabyte przed jego usunięciem.
- Zarówno Użytkownikowi, jak i Usługodawcy przysługuje prawo do wypowiedzenia niniejszej umowy w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy jest jednoznaczne z usunięciem Konta.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą, może zostać złożone przez Użytkownika w sposób wskazany w § 3 ust. 13. Wypowiedzenie umowy przez Usługodawcę następuje poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Użytkownika.
- Jeżeli umowa pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem została wypowiedziana przez Usługodawcę, dokonanie ponownej Rejestracji przez Użytkownika może wymagać uprzedniej zgody Usługodawcy.
- Usunięcie Konta nie powoduje automatycznego usunięcia wszystkich treści, jakie Użytkownik zamieścił na Platformie. W przypadku usunięcia Konta nie są usuwane zamieszczone na Platformie komentarze i oddane głosy.
- Użytkownik może wycofać zgodę na otrzymywanie newslettera w każdej chwili, składając odpowiednie oświadczenie.
-
Przepisy końcowe
- Miejscem świadczenia usług przez Usługodawcę jest terytorium Polski. Usługi świadczone przez Usługodawcę są świadczone w języku polskim.
- Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem jest prawo polskie.
- Umowa pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Zobowiązania Użytkownika wynikające z Umowy trwają do momentu odstąpienia od umowy, jej rozwiązania lub upływu okresu wypowiedzenia.
- Użytkownik nie może przekazywać w całości ani części praw ani obowiązków wynikających z umowy z Usługodawcą, nie może też w żaden inny sposób nimi rozporządzać, bez uprzedniej zgody Usługodawcy
- Regulamin jest dostępny pod adresem goodie.pl i może zostać utrwalony przez Użytkownika w wybranej przez niego formie.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zgodność świadczonych przez siebie usług z umową z Użytkownikiem.
- Zasady plasowania ofert w ramach usług, o których mowa w § 3 ust. 3 znajdują się na stronie www.goodie.pl.
Pozostałe regulaminy:
- Regulamin kart podarunkowych dla klientów goodie
- Regulamin wydawania i użytkowania kart podarunkowych goodie – bankowość przedsiębiorstw w Banku Millennium S.A.
- Regulamin Sprzedaży Premiowej Programu Cashback
- Regulamin wydawania i użytkowania kodów cashback
- Regulamin Promocji „Bonus na start do usługi Zwroty za zakupy” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 01.11.2022 do 03.07.2023
- Regulamin Promocji „Bonus na start do usługi Zwroty za zakupy – edycja II” obowiązujący od 04.07.2023 r.
- Regulamin Promocji „Bonus na start do usługi Zwroty za zakupy – edycja III” obowiązujący od 01.08.2024 r.
- Regulamin Promocji “20+20” dla klientów Banku Millennium
- Regulamin Promocji “20+20” platformy goodie
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 01.02.2024 do 29.02.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” platformy goodie obowiązujący od 01.02.2024 do 29.02.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 25 zł” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 03.04.2024 do 17.04.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 25 zł” platformy goodie obowiązujący od 03.04.2024 do 17.04.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 30 zł” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 10.06.2024 do 23.06.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 30 zł” platformy goodie obowiązujący od 10.06.2024 do 23.06.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 30 zł” platformy goodie obowiązujący od 15.07.2024 do 28.07.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” platformy goodie obowiązujący od 19.08.2024 do 08.09.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 19.08.2024 do 08.09.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” platformy goodie obowiązujący od 07.10.2024 do 27.10.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 20 zł” dla klientów Banku Millennium obowiązujący od 07.10.2024 do 27.10.2024 r.
- Regulamin promocji platformy goodie
- Regulamin Promocji „30 zł za transakcje” platformy goodie obowiązujący od 18.11.2024 do 22.12.2024 r.
- Regulamin Promocji „30 zł za transakcje” dla klientów Banku Millenium obowiązujący od 25.11.2024 do 22.12.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zrób zakupy z wtyczką”
- Regulamin Promocji „Zrób zakupy z wtyczką – II edycja” obowiązujący od 01.01.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zrób zakupy z wtyczką – III edycja” obowiązujący od 01.04.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zaproś 3 znajomych i odbierz bonus – IV edycja” obowiązuje od 22.04.2024 do 12.05.2024 r.
- Regulamin Promocji programu poleceń „Zaproś 3 znajomych i odbierz bonus”
- Regulamin Promocji „Zaproś 3 znajomych i odbierz bonus – II edycja” obowiązuje od 24.01.2024 do 07.02.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zaproś 3 znajomych i odbierz bonus – III edycja” obowiązuje od 18.03.2024 do 31.03.2024 r.
- Regulamin Promocji „Bonus na start dla użytkowników Onet”
- Regulamin Promocji “Bonus na start dla użytkowników Onet – II edycja” obowiązujący od 12.02.2024 do 31.03.2024 r.
- Regulamin Promocji “Bonus na start dla użytkowników Onet – III edycja” obowiązujący od 03.04.2024 do 30.06.2024 r.
- Regulamin Promocji “Bonus na start dla użytkowników Onet – IV edycja” obowiązujący od 01.07.2024 do 02.09.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 15 zł” obowiązujący od 06.05.2024 do 19.05.2024 r.
- Regulamin Promocji „Zyskaj dodatkowe 15 zł” dla klientów usługi Zwroty za zakupy obowiązujący od 06.05.2024 do 19.05.2024 r.
- Regulamin Promocji Platformy Goodie z Kodami Cashback