Cashback!
Jak korzystać, by oszczędzać na zakupach online?
Cashback
Odbieraj zwrot pieniędzy za zakupy w ponad 800 sklepach internetowych
Chcesz w pełni korzystać z goodie cashback? Szukasz wskazówek, jak prawidłowo realizować transakcje? Korzystaj z poniższych porad i oszczędzaj przy każdych zakupach!
Prawdopodobnie masz zainstalowany w przeglądarce program blokujący reklamy, który niestety wpływa na błędne działanie linków.
Przez to, transakcja może nie zostać zarejestrowana. My nie otrzymamy prowizji od sklepu a tym samym nie będziemy mogli przekazać Ci cashbacku. Jeśli to możliwe wyłącz blocker reklam podczas zakupów.
Dodawaj produkty do koszyka dopiero po przekierowaniu z naszej strony, po kliknięciu w przycisk "Przejdź do sklepu".
Przechodząc na stronę sklepu użyj naszego linku trakującego, wyłącz stronę w innych zakładkach i nie używaj aplikacji sklepowych (nie dotyczy aplikacji Allegro.pl oraz Pyszne.pl). Dodatkowo, jeśli do danego sklepu przeszedłeś z innych witryn (np. stron z kodami rabatowymi) to właśnie ta strona otrzyma prowizję od sklepu a nie my i Ty :(
Zakupy z wykorzystaniem voucherów, bonów prezentowych czy też punktów lojalnościowych nie mogą być premiowane cashbackiem.
Również niektóre kody rabatowe wykluczają cashback. Informacje o tym znajdziesz na stronach poszczególnych ofert.
Staraj się nie odwlekać zakupu po przejściu z goodie do sklepu i nie wchodź w międzyczasie na inne strony. Nie chcemy zgubić Twoich śladów!
Ponad to postaraj się robić zakupy w tej samej karcie, od której zacząłeś zakupy na naszej stronie. Długie przerwy w zakupach również mogą zaszkodzić trwałości „sesji” Twojej przeglądarki.
Przed rozpoczęciem zakupów sprawdź czy jesteś zalogowany na swoim koncie goodie oraz czy Twoja przeglądarka ma włączone pliki cookie.
Dzięki temu Twoje transakcje są prawidłowo rejestrowane. Jeśli w Twoim koszyku znajdowały się wcześniej produkty, usuń je i dodaj ponownie zaraz po kliknięciu "Przejdź do sklepu". Dzięki temu Twój cashback zostanie poprawnie naliczony.
Czasami może się zdarzyć, że transakcja nie pojawi się na Twoim koncie w ciągu 48h.
W takim wypadku, należy ją dodać manualnie w ciągu 14 dni za pomocą formularza "Dodaj zgłoszenie", wybierając opcję "Zagubiony cashback". Formularz znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Transakcje.